text

okej, nu ska jag sluta med mina enmeningsfjanterier och börja blogga på riktigt.
ehm tja, allt jag vill skriva om kan jag inte skriva här så istället kan jag väl berätta om helgen som gått!
i fredags var vi i dädesjö (faderko i T9-ordlistan for your information) och gick en snabb sväng på marknaden, förfestade och var på marknadsdansen. det var faktiskt riktigt roligt och ett bra sällskap, och konstigt nog tyckte JAG att det var ROLIGT att dansa. en hel del gammalt folk (här tog det tre försök för mig att stava rätt till gammalt... hahah HJÄRNAN <3) som man inte träffar för ofta och så. en lyckad kväll iallafall!
igår var jag hemma hos Matilda med henne, Frida, Lina och Tora! vi kikade på film och var ute på hennes tak och kollade på stjärnorna. supermysigt!!!!!!
idag har jag.... sovit länge. ätit. spelat farmville (beroendeframkallande äckelspel). kikat friidrott. och sovit ännu mer. nu ska jag snart sova (kanske) men jag har faktiskt sovmorgon imorgon, börjar inte förrän kvart över ett så kan unna mig att vara uppe till 11 iallafall! nu ska jag lägga av med att skriva ordet sova och kanske helt enkelt bara sova istället. eller göra något mindre nödvändigt.

HEJDÅ BLOGGEN HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0