DANGER

!!!!!!!!!!!!!!!!
okej, TIPS till er som bestämmer er för att cutta håret, sådär smidigt och billigt: 
VAR KONCENTRERAD! 
annars kan man stå där, klippa lite grann och vara nöjd, fila till det med saxen som bara tunnar ut håret, kamma till luggen, ta upp saxen igen i tron att det är den håruttunnande saxen. så visar det sig att det var den vanliga saxen och man har klippit av en lång tes av sitt hår. känslan </3 

jag säger bara TUR att det inte var mitt i luggen och TUR att det går att kamma håret över glipan. annars hade jag legat i sängen och lipat som ett litet barn nu. (haha, jag är nog lite ytlig). men iallafall, nu sitter jag i sängen och flinar istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0