LJUS

tisdagskväll, borde skriva en ambitiös och fin uppsats om ministermötet i Växjö men istället sitter jag och skriver ett ambitiöst och fint blogginlägg. snart ska jag träna innebandy för första gången på två veckor, har varit riktigt risig och är inte speciellt frisk nu heller, men måste börja träna så smått inför seriepremiären den 3 oktober.

har just klämt cirka 50 g marabou för att FIIIRA (jag kommer alltid på dåliga anledningar att få äta godis, dålig dålig DÅLIG) att jag får byta KLASS. NO MORE SP08D, JIHAAAAAAAAAAA! om jag nu inte får för mig att jag vill gå kvar, ska testa c-klassen imorgon, men risken att jag inte skulle trivas där är väl så gott som obefintlig. nu ska mitt liv ta en helvändning, så är det bara!

och uppdateringen här har väl inte varit speciellt bra heller, har haft för mycket surrande i huvudet för att få ner något vettigt. väldigt mycket har hänt, väldigt mycket har jag inte en aning om hur jag ska lösa, får hoppas på att bli klarare i hjärnan så jag får något utrett.

tja, en sak är iallafall säker, att en del människor betyder mer än man tror.

Kommentarer
Postat av: erika

WOOOHOOO!! I'm so happy! :D

2009-09-15 @ 22:11:02
URL: http://elefteria.devote.se
Postat av: Julia

your're so sweet! :D

2009-09-16 @ 21:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0