torsdag åh åh torsdag

vem har ägnat cirka en hel torsdagskväll åt en ENSIDIG uppsats om filmen Troja? EN SIDA. FYRA TIMMAR. jag måste bara: GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.
(kan ju också tillägga att jag vet ytterst otroligt lite om Iliaden och Odysséen och PUSS på Ramin som gav mig lite hjälp på vägen och PUSS på wikipedia, min trogna följeslagare genom alla dessa år. amen)
hur skitdålig den än är så är den nu utskriven och nu tänker jag faktiskt duscha och sen tänker jag faktiskt sova. ska inte snooza 45 minuter imorgon. dock SKA jag orientera OCH vänta TVÅ timmar på en TJUGO minuter lång mentorstid (vår nya gulliga mentor som kommer från universitetet gillar RUTINER).
men, på kvällen väntar DISCOBOWLING! HALLELUJAH MOMENT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0