553 dagar senare...

i 553 dagar har den här bloggen legat i idé. ett kort tag efter jag skrev det senaste inlägget blev jag dumpad, körd i botten och fick kämpa för att ta mig tillbaka. först var det en kamp att kunna resa sig upp ur sängen eller se en teleborgsbuss utan att ta till lipen, men senare blev det mer en kamp att hitta tillbaka till mig själv. vem var jag före honom? vem ÄR jag UTAN honom? vem ÄR jag över huvud taget? att det var en 553 dagar lång kamp är nog ändå en lögn, för jag hittade inte mig själv idag. men det var idag jag fick tillbaka lusten att blogga.

så här är jag - den hittills bästa upplagan av mig själv!

Kommentarer
Postat av: Nikita

You go girl! :)

2011-08-22 @ 00:53:35
URL: http://awesomenikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0