bezzerwizzer

idag ploppade CSN-bidraget in på kontot. oerhört efterlängtat! men när jag kollade min internetbank upptäckte jag även att jag fått tillbaka pengarna för fyra av mina kursböcker. dessutom har de inte skickats. paniken???? behöver i synnerhet en av dem helst idag, och beställde dem för över en vecka sen. adlibris, svik mig inte nuuuuuuu.

själva dagen har jag spenderat hos Oscar. det var sjukt länge sen vi umgicks bara vi, efterlängtat! vi lagade pannkakor, catchade up, kollade på HIMYM, spelade Bezzerwizzer samt kom på hur man kan spejsa till det spelet på en förfest. hehehe, alkohol + allmänbildningsfrågor = jag i mitt esse? vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0